BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 7 February 2012

papercraft

Tau tak papercraft tu ape,bukan tika yg ko buwat time sekolah rendah tu yang aku maksudkan,tapi patung yang di perbuat dari kertas.Comel jer patung ni walau pon bukan untuk dipeluk.




Binatang yang pertama skali aku test buat,sumpah susah. Tapi dengan azam dan cita2 yang tinggi aku siapkan jugak.Cuba bagi kat awek korung mesti dia suka,tak tipu punyalah.




NI patung yang kedua,tapi tak sempurna sebab tangan hilang sebelah,asalnya kakak aku yang nak buwat tapi tak menjadi ,aku sebagai adik yang mitali pon tolong lah kakak ku yang dalam kesusahan tu.



Yang paling mudah,tapi agak membazir sikit yang ni.Nak buat kepala je kene buat 3 kotak yang boleh diringkaskan menjadi 1 kotak sahaja,macam tu jugak kaki dan lain2.Orang kata watak katun ni gila seks =.=" ye ker?



Yang paling mencaba dekat sebulan gak la baru siap,tapi x delah aku hadap benda ni jer sampai x buwat keje lain tu dah tahab bermasalah.

Nasihat agar jauhkan dari kucing2 di rumah anda.
sekian,assalamualaikum

0 comments: